- Anoniem19 september 2013 om 16:17
Hallo,
Ik heb nu sinds een aantal weken dat er continue slijm in mn keel blijft hangen. De ene keer kan ik het makkelijk weg slikken, de andere keer moet ik echt hard schrapen om het los te krijgen. Over het algemeen is het helder slijm en makkelijk weg te slikken. Maar af en toe zit er echt een hard bruin/zwart stukje in (niet elke dag).
We zijn er nu ook na 7 jaar achter dat ik hyperventilatie heb. Ik heb de afgelopen tijd ook veel stress/spanning gehad..
Weet iemand wat dit kan zijn?Groetjes
4 reactiesReagerenAnoniem20 september 2013 om 14:29Weet iemand wat dit is?
ReagerenTandor120 september 2013 om 18:06Slijmvorming kan worden veroorzaakt door een irritatie van je luchtwegen of door een allergische reactie.
Reageren
Ook hyperventileren kan wat meer slijmproductie op gang brengen.
Ben je al eens bij de huisarts geweest?Anoniem21 september 2013 om 16:00Hoi,
Voor zover ik weet ben ik niet allergisch..
Heb verder eigenlijk ook geen last van een neusverkoudheid. Alleen gewoon continue dat slijm achterin mn keel.. zeer irritant, nu let ik er ook steeds op.
Op het moment ben ik bezig met adem/houdingstherapie.. ik heb het nog niet voorgelegd aan de huisarts..Groetjes
ReagerenTandor121 september 2013 om 16:18Misschien goed om toch even bij de huisarts langs te gaan om de keel even te laten controleren.
Reageren