- brany22 oktober 2012 om 08:55
Ik heb 4 bulten onder elkaar zitten aan de linkerkant van mijn hals. De groottes verschillen van 0.5 cm tot 1.5 cm. De bovenste bulten doen pijn en de onderste (ietwat hardere) bult is opzich niet pijnlijk. verder heb ik last van hoofdpijn aan de linkrrkant van mijn hoofd. Ik heb dit nu ong 4 dagen. Moet ik naar de HA gaan of nog ern paar weken wachten?
4 reactiesReagerenAnoniem24 oktober 2012 om 15:16Ja, ik zou even naar de huisarts gaan want hier op het forum kunnen we niet beoordelen wat voor bulten jij hebt.
Reagerenjetkientz9 november 2012 om 20:05ik heb aan linkerkant van hals 1 bobbel en aan zijkant van bobbel is klein stukje aan gegroeid en aan rechterkant als je je vinger er over strijkt voelt er lichtte verdikking waarschijnlijk lymfeklier denk ik. ik heb weer bloedarmoede ben erg vaak moe heb vaak bloedarmoede gehad eet gezond snel blauwe plekken infectie wat nooit meer weg gaat zobiezo keerd nu vaker terug mijn bloedtesten in maart 2012 waren goed niks te vinden ben bang dat huisarts mij hiervoor naar huis stuurt en voel ik mij zon aansteller
Reagerenjetkientz9 november 2012 om 20:07ik denk dat je eerst moet afwachten of het geen griep is maar als je het niet vertrouwd naar huisarts gaan
ReagerenLola10 november 2012 om 15:55Waarom wachten? Ga gewoon even naar de huisarts. Wat kan het jou schelen of hij misschien denkt dat je een aansteller bent? Daar is de huisarts toch voor!
Lola
Reageren