Zoeken Vraag het forum

na ontsteking onder oog, nog hoofdpijn, rugpijn, nekpijn enz

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mell

Hallo,
    ik ben een meisje van 19 jaar. ik heb 3 weken geleden een ontsteking onder mn linker oog gehad. het was de ene dag gevoelig, de volgende dag werd ik wakker met een zwelling onder mn oog; rood, erg dik en warm.
    Voor de zekerheid langs de dokter geweest; ik kreeg antibiotica (klacid SR, omdat ik allergisch ben voor peniciline).
    De zwelling trok al gauw weg maar nog steeds een drukgevoel onder mn oog, trok door naar mn jukbeen/kaak. Verder hoofdpijn erbij, vooral bij mijn voorhoofd en slapen. Dit werd erger als ik voorover leunde.

Voor de zekerheid heb ik na de antibiotica kuur de dokter nog even gebeld, omdat ik dat drukgevoel en hoofdpijn bleef houden. Hij dacht misschien aan een bijholte ontsteking en gaf me nog een kuur ibuprofen. Hierna moest het over zijn.

Nu ben ik klaar met de ibuprofen sinds vorige week maar ik blijf vage klachten houden. Rugpijn (mn hele rug maar nu vooral boven in), nek pijn, hoofdpijn.
    Steken in mn borst, raar gevoel achter mn borstbeen (dit heb ik al langer), duizeligheid en misselijkheid, maar ik hoef niet over te geven. een raar gevoel in mn buik, soms steken bij het eten van wat, maar geen verminderde eetlust.

ik weet niet zo goed wat te doen nu. kan dit allemaal door spanning/stress komen of moet ik weer naar de dokter? Graag zou ik advies willen!

1 reactie
    Reageren
    Nina

Hoofdpijn die erger wordt met voorover buigen, lijkt voorhoofd holte ontsteking.

Reageren
Reageer op: na ontsteking onder oog, nog hoofdpijn, rugpijn, nekpijn enz
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.