- Quirine2 oktober 2012 om 14:02
Hoi,
Ik heb inmiddels al een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar ben mezelf helemaal bang aan het maken, dus ik hoop dat iemand me hier enigzins kan geruststellen alvast. Sinds een week heb ik last van constante hoofdpijn. Mijn hoofd voelt altijd zwaar aan. Er is altijd een druk en een doffe pijn op mn hoofd aanwezig en vooral ‘smorgens heb ik last van duizeligheid. Gedurende de dag krijg ik allerlei soorten pijn op allemaal verschillende plekken in mn hoofd. Dit zijn dan drukkende of stekende pijnen. Soms krijg ik een hevigere aanval, waar een enorme druk op mn hele hoofd aanwezig is. Ik heb ook periodes waar mn hoofdhuid ook zeer doet.
Ik ben lensdragend en mijn zicht is ook slechter. Ik ben daarmee al naar de opticien geweest en het cilinder moet worden aangepast. Daarnaast heb ik nu ook last van een soort ruis in mn zicht. Dat heb ik altijd als ik geen lenzen in heb (ik heb een sterke van -6), maar nu dus ook met lenzen in. En als ik mn ogen dichtdoe, zie ik allemaal gele vlekken. En sinds vandaag heb ik ook last van oorpijn.
Pijnstillers helpen niet.Ik ben bang dat het iets ernstigs is, want zoveel last krijg je toch niet alleen omdat je verkeerde lenzen hebt? Dat heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Ik hoop dat iemand een idee heeft wat dit kan zijn.
2 reactiesReagerendokterK2 oktober 2012 om 16:52Ik denk dat het lastig is je gerust te stellen. Je klachten kunnen prima passen bij spanningshoofdpijn of bij oogproblemen, maar ook bij de meer ergere dingen. Het beste is dat je een afspraak maakt bij je huisarts en dat heb je gedaan.
ReagerenLola3 oktober 2012 om 08:55Hallo Quirine, houd je ons op de hoogte?
Reageren