- sandy8921 augustus 2012 om 08:58
twee weken terug voelde ik een bultje tussen mijn kin en mijn adamsappel in.toen vroeg ik aan een vriend heeft iedereen dat? toen zij hij dat is normaal maar ik vind het maar niks
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaak verkouden ben en bronchitus heb en dat ik slecht slaap in het weekend
Ik weet dus niet wat het is en maak me er erg zorgen over het doet niet pijn maar ik voel wel dat de bult er zit weet u wat ik heb ?11 reactiesReagerenLola21 augustus 2012 om 15:42Nou, ik heb geen bultje daar zitten hoor. Of bedoel je je lymfeklieren? Maar die zitten meer naar links en rechts in je hals…
Reagerensandy8921 augustus 2012 om 16:34Dat is het hem juist er zit een bult maar die hoort er niet wat kan het zijn helppp
ReagerenEmma21 augustus 2012 om 16:43Bult(je) op de huid of ‘in/onder’ de huid? Kan het een puistje zijn? Ingegroeid haartje? Ik heb ook astma/bronchitis maar geen bult op de plaats waar jij beschrijft.
Groetjes
ReagerenHar21 augustus 2012 om 16:50Hallo, hoe oud ben jij? Rook je?
Reagerensandy8921 augustus 2012 om 16:59ik ben 23 en k rook af en toe doe 2 dagen met een pakje (aleen in het weekend is het vaak meer als ik een drankje op heb.
Reageren
maar waarom dan?Sanne21 augustus 2012 om 17:05Sandy, waarom ga je niet even naar de huisarts? Het hoeft helemaal niets te zijn, maar de HA kan jou lichamelijk onderzoeken en ‘enge dingen’ uitsluiten. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Sanne
Reagerensandy8921 augustus 2012 om 17:20Dankje, ik heb voor donderdag een afspraak gemaakt maar het kan nooit kwaad als ik er meer over weet groetjes sandy
ReagerenHar21 augustus 2012 om 17:32Dag Sandy,
Reageren
Ik denk dat het met je lymphe-systeem te maken heeft; ondanks het feit dat je lymphe-klieren meer naar rechts en links zitten.
Dus ik denk aan een ontsteking “ergens” in je gezicht, en dat brengt mij tot de vraag: heb je last van je tanden of kaak ?
Groetjes, Harsandy8921 augustus 2012 om 22:00Ja maar dat zit meer aan de bovenkant daar is een cyste weggehaald.
Reageren
en ik ben bang voor de tandarts, kaakchirurg.Janneke28 augustus 2012 om 16:57Maar dan ga je toch gewoon even naar de huisarts? Hij kan en diagnose stellen en daarna kun je actie ondernemen.
Groetjes
ReagerenJesse6 maart 2018 om 08:02Ik heb het zelfde, maar ook ik denk dat het niet goed is. Ben je al geweest?
Reageren