Zoeken Vraag het forum

klier?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J

Ik heb al enige tijd last van m’n hals/nek, alleen aan de rechterkant. Links is niks aan de hand. Het begint ook steeds meer te trekken. Ik heb het idee dat mijn rechterkant van m’n gezicht( vlakbij m’n hals) ook wat dikker is dan de andere kant. Verder voel ik wel een beetje een opgezette klier, maar niet heel erg ofzo.
    Als ik vooroverbuig om iets te pakken begint het wel te kloppen aan de rechterkant. En ’s avonds als ik ga slapen en lig op m’n rechterzijde dan voel ik de klier wel wat heen en weer schuiven in m’n hals.

Weet iemand wat het is? En of ik naar de dokter moet gaan.

Alvast bedankt.

4 reacties
    Reageren
    Thijs

Hallo, als je klachten niet vanzelf overgaan, laat dan de huisarts even kijken. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groet Thijs

Reageren
    J

Ben gister naar de dokter geweest en het is gelukkig niks ernstigs. Gewoon een licht opgezwollen klier. Kan ook komen door tanden, kiezen of kaak. Dus als ik een keer naar de tandarts ga, laat ik daar gewoon ff checken of alles in m’n mond nog goed is:)

Reageren
    Tara

En hij heeft gezegd dat het vanzelf weer over gaat?

Reageren
    J

Ja het kan bijvoorbeeld een vorm van stress zijn, dat ie wat opzwelt, of dus door tanden en kiezen.
    In principe gaat het dus vanzelf weer over. Als het wel erger zou worden en de klier echt wat harder wordt, dan moet ik bij de dokter terug komen

Reageren
Reageer op: klier?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.