- anoniem13 juli 2011 om 20:22
Hee ik ben een meisje van 14
ik heb heel vaak rechts boven op mijn voorhoofd steken, het kan wat langer duren dan steken, maar het is geen hoofdpijn of migrennen, soms niet en dan weer wel, soms erg en soms zagt, en de hele tijd op dezelfde plek, som sook op het begin puntje van mijn wenkbrauw, maar ik heb het nu al een tijdje, ik zit niet zo veel op de pc, ik heb geen stresofzo, dus wat kan het betekenen zou ik naar de huisarts gaan?
want ik maak meeen beetje zorgen
ik heb het elke dag wel meerdere keren of 1 keer, en soms een dag nietik hoop dat jullie een antwoord hebben
2 reactiesReagerenAnoniem13 juli 2011 om 21:41Ben je verkouden geweest misschien, en heb je last van een milde voorhoofdsholte ontsteking? Of maak je je erg druk de laatste tijd, en is het misschien spanningshoofdpijn? Wat is precies jouw vraag?
Reagerenanoniem14 juli 2011 om 16:59Uhm ik ben niet dat ik weet verkoude geweest,ik ben het wel vaak geweest laats maar dat is al een tijdje geleden, ik maak me een beetje druk, maar niet heel erg ofzo, ik hbe het vandaag nog niet gehad,
Reageren
en volgenms mij is het soms de hele tijd, alleen omdat het nu al zo lang is voel ik het niet meer en soms aalleen als ik er aan denk voel ik het weer.