Zoeken Vraag het forum

hoofdpijnvirus?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempje

Sinds begin vorige week ben ik ziek. Het begon met de normale griepverschijnselen (koud-warm, rillen, verhoging etc.), maar geen verkoudheid daarbij.
    Omdat ik de dagen daarna veel hoofdpijnaanvallen kreeg, me slap voelde maar wel goed at, ben ik vrijdag naar de dokter gegaan. De dokter zei me dat ik een virus heb, omdat ze meerdere dezelfde klachten had gehoord de afgelopen week.. Klopt dat?
    Gaat er een virus rond waar je ontzettend moe van bent en erg hevige hoofdpijnaanvallen van krijgt? Ben het wel erg zat nu!! Die hoofdpijn is niet fijn!
    Ik heb ibuprofen gekregen van de dokter en verder moest ik het uitzieken..
    Nog meer tips? Ik wil z.s.m. weer gewoon aan het werk!

2 reacties
    Reageren
    Yoram

Een eenvoudig verkoudheid of griepvirus is voldoende voor een finke hoofdpijn met koorts. De verklaring van de huisarts is dus zeer acceptabel.

Reageren
    Anique

De beste tip bij een virale infectie is uitzieken. Het gaat vanzelf weer over als jouw lichaam voldoende afweer heeft ontwikkeld tegen het virus. je kunt je er dus maar beter bij neerleggen want van tegenstribbelen krijg je alleen maar meer stress en hoofdpijn.

Reageren
Reageer op: hoofdpijnvirus?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.