- anoniempje20 september 2010 om 12:17
Sinds begin vorige week ben ik ziek. Het begon met de normale griepverschijnselen (koud-warm, rillen, verhoging etc.), maar geen verkoudheid daarbij.
Omdat ik de dagen daarna veel hoofdpijnaanvallen kreeg, me slap voelde maar wel goed at, ben ik vrijdag naar de dokter gegaan. De dokter zei me dat ik een virus heb, omdat ze meerdere dezelfde klachten had gehoord de afgelopen week.. Klopt dat?
Gaat er een virus rond waar je ontzettend moe van bent en erg hevige hoofdpijnaanvallen van krijgt? Ben het wel erg zat nu!! Die hoofdpijn is niet fijn!
Ik heb ibuprofen gekregen van de dokter en verder moest ik het uitzieken..
Nog meer tips? Ik wil z.s.m. weer gewoon aan het werk!2 reactiesReagerenYoram20 september 2010 om 12:49Een eenvoudig verkoudheid of griepvirus is voldoende voor een finke hoofdpijn met koorts. De verklaring van de huisarts is dus zeer acceptabel.
ReagerenAnique20 september 2010 om 13:02De beste tip bij een virale infectie is uitzieken. Het gaat vanzelf weer over als jouw lichaam voldoende afweer heeft ontwikkeld tegen het virus. je kunt je er dus maar beter bij neerleggen want van tegenstribbelen krijg je alleen maar meer stress en hoofdpijn.
Reageren