- Henk10 september 2010 om 09:58
Hoi ik ben henk 20 jaar
Mijn rechter wang is al een tijdje opgezwollen
van mijn jukbeenderen tot en met mijn kaak ongeveermijn jukbeender aan de linker kant zie je goed , maar de rechter kant is het bedekt.
wat kan het zijn en wat kan ik hier aan doen?
Mvg, Henk
5 reactiesReagerenAnoniem11 september 2010 om 21:01Deze informatie is erg summier om je echt verder te helpen.
Je zou bijvoorbeeld meer kunnen vertellen over de kleur, is het rood, of het pijn doet, of je kiespijn hebt, of je wang dikker is dan normaal, of je koorts hebt, of je afgevallen bent, of je moe bent, of je veel speeksel hebt, enzovoort…
ReagerenKurosaki14 juni 2012 om 19:35Ik heb hetzelfde. Ik ben 18 jaar en mijn rechterwang voelt ook dikker aan dan mijn linker. Het doet geen pijn, de kleur is niet anders, ik merk er eigenlijk helemaal niets van. Het is alleen wat dikker/boller. Ook als ik (glim)lach, gaat mijn rechtermondhoek minder omhoog dan mijn linker. Ik denk niet dat mijn bolle wang opvalt en ik weet niet sinds wanneer het eigenlijk zo is, maar het voelt duidelijk dikker aan. Niet echt gezwollen, maar meer of er aan de binnenkant van mijn rechterwang meer druk wordt uitgeoefend (dus er zit meer ruimte tussen wang en gebit) dan aan de binnenkant van mijn linkerwang.
Reagerenikke8 november 2017 om 16:00Wordt er hier nog antwoord op gegeven?
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2017 om 16:05Dat heeft onderhand geen zin meer. Het is een vraag uit 2012.
ReagerenIkkeSas9 december 2022 om 21:47Jammer dit!
Reageren