- Simoon13 juli 2010 om 12:28
hallo,
Ik heb steeds pijnlijke plekjes op mijn hoofd op verschillende plekken. Het doet alleen pijn als ik er op druk en kom er dan ook vaak per toeval achter. De plekjes verdwijnen vanzelf maar de volgende keer zit het weer ergens anders op het hoofd. Ik heb nogal last van migraine kan het daarmee te maken hebben?
Gr Simoon2 reactiesReagerenWanda16 juli 2010 om 12:24Ik vind het een beetje onduidelijk wat je bedoelt. Zitten er bultjes op je hoofd? Voel je die plekjes aan de buitenkant of lijkt het aan de binnenkant te zitten waar je hersenen zitten? Migraine lijkt te worden veroorzaakt door afwijkingen in de bloedvaten. Aangezien er overal bloedvaatjes lopen zouden de klachten gerelateerd kunnen zijn aan deze vorm van migraine.
Verdwijnen de klachten ook weer vanzelf, net zoals ze zijn op komen zetten? Hoe lang duren de klachten in de regel? Heb je restverschijnselen over gehouden? En hoelang heb je al migraine? En is deze vorm van migraine anders dan je eerst altijd had? Kun je jouw migraine beschrijven misschien?
ReagerenEnna14 mei 2019 om 16:20Hi Simoon,
het is een bericht uit 2010 maar lijkt erg op mijn klachten dus vandaar dat ik benieuwd ben of je er iets meer over kunt vertellen!
groet
Reageren