Sinds enkele weken heb ik last van hoofdpijn klachten, lijkt op spanningshoofdpijn waarbij het in de ochtend en avond erger is. Overdag trekt het soms helemaal weg maar meestal is het dan nog "zeurend" aanwezig.
Paracetamol of iets anders helpt in ieder geval niet.
Bij HA geweest die dacht aan spanningshoofdpijn en stuurde me naar Fysio maar dat heeft tot nu toe ook geen effect. Merk wel dat het vaak vanuit mijn nek/schouders komt. Sinds gisteren ook nog wat ongemakkelijk gevoel in mijn buik er bij. Niet overgeven maar wat maagzuur en licht misselijk.
Toch maar een keer terug naar de HA?
Ga dan idd terug naar huisarts. Hoe vaak ben je bij de fysio geweest?
Wellicht iets te optimistisch om na 3 x al resultaten te verwachten
Ok dan houden we dat nog even vol... Is het raar dat pijnstillers niet of nauwelijks werken? Het zeurende gevoel gaat iig niet weg
Je kunt de huisarts vragen om een andere pijnstiller
Of een spierontspanner, als de klachten door spierspanning komen.
Dat kan ook helpen om eerder en langer effect van de behandeling van de fysiotherapeut te hebben.
Bedankt Suus dat kan ik inderdaad ook nog proberen.
Zou de onrust in maag/darmen ook met de hoofdpijn kunnen te maken hebben?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ondertussen een tijd verder, fysio lijkt maar een beetje te helpen. het is niet altijd aanwezig maar wel vaak, soms lijkt het vanuit de nek te komen soms vanuit de sinussen omdat ik ook nu wat verkouden ben. Dit verhaal nogmaals voorgelegd aan deze keer de vervangende huisarts en die vermoed migraine. Maar als ik al 4 weken lang bijna continu lichte last heb geen zware hoofdpijn is dit toch niet te verklaren met migraine of zie ik dat verkeerd.
Ik zie er tegen op om het advies op te volgen en meteen imigran te gaan gebruiken..