Zoeken Vraag het forum

Irritatie in de hals bij strottenhoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joey

Goedenavond leden.
    Al ruim een half jaar een vage klacht waar ik geen antwoord op krijg. Mijn keel voelt gespannen aan en ik voel telkens dat de kraag of hals van mijn tshirts ergens tegenaan komt en irriteert… Alsof er een bult zit of iets anders. De KNO arts heeft 2 maal gevoeld en kon er niks van maken. Toch blijf ik ermee zitten en trekt het maar niet weg. Heb overal naar gezocht maar vind niet hetzelfde probleem bij een ander. de locatie is links naast de ademsappel op de hoogte van mijn tshirt ( kraag) die ik dus steeds verneem bij draaien van mijn hoofd

2 reacties
    Reageren
    Alias

Ik heb dat ook gehad, het gevoel dat mijn keel
    Dicht geknepen werd en ook de plek waar mijn kraag zat voelde vervelend. Alsof de kraag van mijn T-shirt te strak zat. Heb hier jaartje last van gehad ongeveer. Is vanzelf weer weg gegaan

Reageren
    Joey

Ja dat kon ik nog vinden op Google maar heb niet het gevoel dat mijn keel dicht geknepen word meer alsof het ergens tegenaan schuurt

Reageren
Reageer op: Irritatie in de hals bij strottenhoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.