- Gekkie18 juli 2023 om 11:50
Ik (vrouw 22) heb de afgelopen 2 maand wat vreemde gebeurtenissen gehad. Waardoor het leek alsof ik gek werd.
Dus afgelopen periode had ik niet echt hoofdpijn maar voelde me meer licht in het hoofd waardoor ik me fysiek heel slap voel en wel in elkaar kan zakken. Mijn concentratie en zicht zijn hierdoor ook minder. Zo kan ik naar iets kijken zonder enig besef van het is.
Ik vergeet ook de stomste dingen. Zoals een blikje bij de kruiden zetten ipv de koelkast. Iets ergens leggen en 5 min later zoeken omdat ik niet meer weet waar. Nu dit gebeurt niet super vaak maar toch.
Soms sta ik op alsof ik een kater heb ook al drink ik niet. Dit gepaard met hoofdpijn en duizeligheid, slecht evenwicht. Dit kan aanhouden voor 20 min.
Ik ben hiervoor al 2x bij de arts geweest. 1 keer tijdens corona en enkele maanden terug toen ik een kloppend gevoel had in mijn rechter slaap. En ik zo in slaap zou kunnen vallen.
Haar uitleg rustig aan doen en dat gaat wel over. Maar nu is het erger als eerst. Ik ben vooral bang dat dit invloed zal krijgen op mijn werk dat hun dit zien dat ik er niets om geef. Ook omdat mensen rondom mij niet direct iets opmerken dat ik anders doe, meer fouten maak. Zij zien het dat ik gewoon onoplettend ben en lachen er eens om.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 juli 2023 om 17:31Terug naar de huisarts dan maar
Reageren