Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn met bijkomende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Karla

Ik heb regelmatig hoofdpijn en vraag mij af of mensen zich hier in herkennen en weten hoe ik deze hoofdpijn kan verminderen.

Dit is mijn waslijst aan klachten rond deze hoofdpijn:

• Het komt vaak uit het niets op. Begint vaak vrij mild, soms blijft het hierbij maar soms wordt het ook heel erg.
    • Héél soms wordt het zo erg dat ik niet eens meer comfortabel stil kan liggen en alles erg veel pijn doet. Ik heb wel eens gehad dat ik eigenlijk niet meer kon lopen van de pijn.
    • Bij deze hoofdpijn ben ik vaak misselijk, trillen mijn handen en voel ik mij slap.
    • De pijn zit in mijn achterhoofd,  meestal in het midden soms meer naar links.
    • Als ik moet lachen tijdens deze hoofdpijn voel ik een pijnlijke steek in mijn achterhoofd. Ook als ik buk.
    • Ook heb ik vaak last van mijn ogen (pijnlijk) en kaken. Soms is het mijn linker oog, soms mijn rechter maar soms ook beide.
    • De hoofdpijn komt vaker voor als ik ongesteld ben.
    • Soms een periode heel vaak (bijna elke dag) dan weer een paar weken niet.
    • Tinitus tijdens hoofdpijn soms erger
    • Soms zie ik gekke bewegende lichten voor mijn ogen. Dit heb ik ook wel eens als ik geen hoofdpijn heb.
    • Soms extra benauwd (heb Astma)
Reageer op: Hoofdpijn met bijkomende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.