Zoeken Vraag het forum

Steek in mijn hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Zonder gespannen te zijn?
    Volgens mij maak je je al ruim 2 weken dagelijks zorgen over je hart…. en dan net vandaag was je niet gespannen? Vind het lastig om dat nou te geloven

Anoniem

Je hebt gelijk over mijn gespannenheid. Ik durfde niet zo goed dit onder de andere topic neer te zetten. Sorry John.

Reageren
    Anoniem

Ik was alleen vandaag echt totaal ontspannen tot ik dit kreeg wat ik beschreven heb.

zou je me wel willen zeggen of zo’n pijnlijke steek en die eentonig pijn bij spanningshoofdpijn kan passen

Reageren
    Anoniem

En als ik heel eerlijk moet zijn heb ik sinds deze hoofdpijn ook nog maar heel weinig last van mijn borstkas. Dus ik denk eerlijk gezegd dat dat echt spanningsklacjten zijn inderdaad.

Reageren
    Anoniem

Daar heb ik veel minder last van dan normaal

Reageren
    John (moderator)

Spanningshoofdpijn kan soms nog optreden als de spanningen zelf al afnemen… als gevolg zeg maar

Reageren
    Anoniem

Oké maar kan je dan ook zo’n enorme steek krijgen en daarna die eentonige pijn 🤕

Reageren
    John (moderator)

“En als ik heel eerlijk moet zijn heb ik sinds deze hoofdpijn ook nog maar heel weinig last van mijn borstkas. ” dat komt omdat je je er dan niet zo mee bezig houdt omdat de voorgrond op voorgrond is. En dat is dan wel een duidelijk teken dat het toch angst/stress/spanning gerelateerde klachten zijn ( wat je hart betreft)

Reageren
    Anoniem

Waar ik natuurlijk bang voor ben is dat ik door de enorme stress angst en spanningen nu een herseninfarct of beroerte oploop.

Reageren
    John (moderator)

De hoofdpijn is in ieder geval wel klacht die erbij kan passen

Reageren
    Anoniem

Dat van mijn hart ben ik inmiddels met je eens. Dat is wat ik hieruit nu geleerd heb

Reageren
    John (moderator)

Je ruilt de ene angst voor de andere in…..

Reageren
    Anoniem

Oké die steek dus niet begrijp ik

Reageren
    John (moderator)

Hoezo “niet” ? Ik heb volgens mij toch uitgelegd dat het spanningshoofdpijn zal zijn als gevolg van de eerdere spanningen…

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat we een miscommunicatie hebben ik dacht dat  je uitleg erop neer kwam dat de hoofdpijn die ik nu heb spanningshoofdpijn is en die steek die eraan vooraf ging niet.

dus voor mijn gemoedsrust die steek hoort er dan ook bij de spanningshoofdpijn

Reageren
Reageer op: Steek in mijn hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.