1 kant gezicht

Dag,

Zag net met het maken van een foto dat mijn linker kant van mijn geZicht wat dikker uit Iet voornamelijk opvallend rond om me ogen en dat ene oog wat kleiner dan anderen. En toevallig heb ik dus ook al paar dagen een griep verkoudheid met zware hoofdpijn aan 1 kant dus aan de linker kant van me hoofd. Hoor die opgezetten gezicht erbij ?

Reageer

JA dat kan er zeker bij horen

Reageer

Goeiedag,

Ik heb nu een aantal weken last van. Het tinteling komt en gaat weer weg. Het lijkt op net alsof de verdoving aan het uitwerken is, dus naast het tinteling gevoel jeukt het ook op dat moment. Het is voornamelijk rond me oog en wang maar ook soms hele gezicht. Wat ik erbij wil melden is, ik ben bekend met nek pijn ook al jaren wat laatste tijd erg toegenomen is en die tintelling voel ik ook in me nek, vraag me af of het vanuit me nek kan komen door een beknelling? Ook als ik hoofdpijn heb is dat aan de linker helft van me hoofd. Zou u graag mij klacht kunnen beoordelen. Ik bedank alvast!

Reageer

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Het kan een zenuwontsteking zijn. Ga dus met de klacht naar de huisarts

Reageer

Ga zeker Morgen een afspraak maken.
    Wil alleen 1 ding weten, of het iets kan zijn om zorgen te makem? Bijv door een tumor ergens in hoofd nek etc? Dat je dus door een tumor ti teling kan krijgen in gezicht is dit mogelijk?
    Zou ik AUB alleen op deze vraag een antw mogen John. Omdat ik weer heb zitten lezen en ik weer heb gelezen dat een tumor ook oorzaak kan zijn maak ik me weer zorgen en zit te stressen­čś×

Reageer

Dat zal niet van een tumor zijn.,

Reageer

Bedankt John voor het geruststellen!
    Me
    Laatste vraag, wat bedoelen ze dan met tumor als oorzaak? En de huisarts moet onderzoeken doen naar welke oorzaken kan ze kijken eigenlijk? Ik weet dat ik te details vraag
    Hierdoor mijn excuus!

Reageer

Als je een hersentumor zou hebben dan zou je toch echt andere klachten moeten hebben.
    De huisarts kan onderzoek doen om te kijken of het een irritatie of ontsteking van de aangezichtszenuw is

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Heel erg bedankt! En alvast een fijne jaarwisselling!

Reageer

Dank je. Ook voor jou

Reageer
Reageer op: 1 kant gezicht
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief