Zoeken Vraag het forum

Knobbeltje in Hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mariska

Hallo,

Ik heb nu ongeveer 3 maandeb last van een knobbeltje in mijn hals, een maand nadat ik het ontdekte ben ik langs de huisarts geweest, de huisarts zij dat het niks ernstig was. Na 2 en aan halve maand was het knobbeltje nog steeds niet verdwenen dus ben ik weer naar de huisarts gegaan. De huisarts vertelde weer dat het niks ernstigs was. Het knobbeltje is beweegbaar en niet pijnlijk. Ik voel het wel zitten wanneer ik het heb aangeraakt. Door mijn onzekerheid blijf ik toch steeds denken dat ik een vorm van kanker heb. Heeft iemand advies voor mij?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er vanaf blijven en wachten tot het weg gaat.

Reageren
    Mariska

Bedankt voor uw snelle reactie, ik vraag me nog 1 ding af. Is het normaal dat een klier niet binnen een maand verdwijnt of zelfs nooit helemaal verdwijnt zonder dat er iets aan de hand is?

met vriendelijke groet,

mariska

Reageren
    John (moderator)

Dat kan maanden duren voordat ze weggaat. en zeker als je er regelmatig aanzit

Reageren
    Mariska

Oké, ik zal er rekening meehouden. Bedankt!

Reageren
Reageer op: Knobbeltje in Hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.