- Anoniem10 september 2018 om 21:23
Ik heb al een tijdje een knobbeltje aan de zijkant van mijn nek. Het voelt niet echt zacht aan maar ook niet extreem hard. Het is beweegt als je eraf wrijft en is ongeveer 1 cm groot. Ik ben een meisje van 19 jaar. Infecties heb ik bij mijn weten niet, een lymfeklier lijkt me dus uitgesloten. Heb ook nergens last van. Hij zit er al een tijdje en ge ze over 2 weken laten controleren bij de huisarts (momenteel oo vakantie). In afwachting daarvan had ik al eens graag naar een mening van jullie geluisterd. Ik weet dat kanker op 19 jaar oud heel zeldzaam is maar ik heb er nog steed wel wat schrik voor.
Bedankt!4 reactiesReagerenAnoniemm10 september 2018 om 23:34Ontstoken talgklier denk ik !
ReagerenAnoniemm10 september 2018 om 23:35* bedoel verstopt talgkliertje
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2018 om 02:20Het zou toch een lymfeklier kunnen zijn. Je hebt geen puistjes? geen beugel of problemen met tanden of tandvlees?
ReagerenAnoniem11 september 2018 om 19:55Heb geen puistjes en beugel nee. Tandvlees voor zo ver ik weet geen problemen mee. Ik heb het al wel een tijdje maar is er nog nooit van gekomen om ermee naar de huisarts te gaan. Vandaar dat ik ga aangezien het dus niet zomaar verdwijnt
Reageren