Mijn zoontje heeft al verschillende maanden last van een drukkende pijn boven zijn ogen. Aangezien hij wat concentratieproblemen heeft in de klas dacht ik dat het te wijten was aan de inspanningen die hij moest leveren op vlak van concentratie. Echter nu in de vakantie lijkt zijn 'hoofdpijn' toegenomen. Maar niet in die mate dat het zijn dagelijkse activiteiten in de weg staan.( De druk kan ook best al van smorgensvroeg aanwezig zijn) Volgens de huisarts niets om mij ongerust over te maken maar voor de zekerheid een afspraak bij de kinder neuroloog eind augustus. Nu vandaag zei hij deze ochtend, mama ik zag je bijna niet meer mijn oog werd kleiner... hiermee bedoelde hij dat zijn zicht asn de buitenkant wat verdween en vierkanten zag? Het was ook wel weer snel terug verdwenen maar hierdoor maak ik mij dus wel weer ongeruster? Ik heb voor de zekerheid ook gebeld op de oogarts van wacht en hier kan ik vrijdag terecht... pieker er op los wat de ooraak hier zou kunnen zijn
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.. Is hij voorafgaand aan het ontstaan van de klachten misschien ziek geweest?