Zoeken Vraag het forum

Bult bovenop hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Contact blijven houden met het ziekenhuis om te kijken of er wellicht eerder een afspraak mogelijk is. Soms vallen er wel eens afspraken uit

John (moderator)

Je zou ook met de zorgverzekeraar kunnen overleggen of zij een mogelijkheid hebben eerder een echo te lasten maken

Reageren
    Claire

Hi allemaal, ik heb de berichten op dit foren ook gelezen. Ik had tot voor kort ook een bultje in mijn haargrens kleine 1cm bij 0,6 cm. Vorige week bij chirurg geweest. Hij dacht aan een osteoom. Inmiddels is het knobbeltje operatief verwijderd,voor de zekerheid gecheckt en het is helemaal oké.
    Bij mij voelde de knobbel keihard, glad en beetje ovaal. Omdat hij precies onder mijn haargrens zat begon ik me er aan te storen.
    Daarbij wil ik geen risico lopen, dus ik heb het laten verwijderen. Erg blij mee, ik voel me weer gerust.

De foto was voor de operatie.

Reageren
    Marleen

Dit bericht is van 2009, maar ik heb precies hetzelfde.
    Altijd spontaan en op dezelfde plek. Ben benieuwd of er iets is uitgekomen of dat iemand anders zoiets herkent.

Reageren
    John (moderator)

Op zo’n oud bericht hoef je eigenlijk geen antwoord meer te verwachten. Je kunt er beter zelf mee naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    R

Ik heb het op dezelfde plek bij mij is het ook hard

Reageren
Reageer op: Bult bovenop hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.