Zoeken Vraag het forum

Bult hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hi. Ik heb al zeker een paar jaar een bult / vreemde vorm in mijn schedel rondom het midden van mijn hoofd. Dit heb ik vaker opgemerkt maar dacht er niet te veel over. Dit is echter veranderd nu die plotseling pijn is gaan doen, en het voelt alsof er iets op drukt. Als ik aan de bult kom wordt dit gevoel erger. Ik vind dit een beetje een spannend idee aangezien ik niet snap waarom deze plek opeens klachten begint te geven.

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Een vetbult of een Atheroomcyste kunnen soms gaan ontsteken en dat komt vaak voor..
    Bij een talgkliercyste (atheroomcyste) kan dat zelfs fors ontsteken. Maar meestal zakt eea weer spontaan af..

Reageren
    A

Hi!

Hmm oke. De gevoeligheid die er nu is merkte ik de afgelopen tijd wel als je er aan zat, of als ik er bijvoorbeeld op lag. Nu is dat gevoel dus ook zonder aanraking (de ene keer erger dan de andere keer). Moet ik hier nog iets voor doen? En hoelang kan het ongv duren?.
    Mvg

Reageren
Reageer op: Bult hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.