- Joyce4 oktober 2021 om 20:53
Goedenavond, ongeveer drie weken geleden heb ik een paar harde klappen op mijn hoofd gehad met de vlakke hand. Mijn oor ging erg piepen, maar dat was wel snel over. Nu heb ik al sinds die klappen pijn in mijn hoofd. Achter mijn ogen en mijn slapen. Bij inspanning wordt deze erger en ik kan me slecht concentreren en dingen onthouden.
In eerste instantie niet echt aandacht aan geschonken maar nu ik terug denk, duurt die hoofdpijn wel erg lang en probeer er achter te komen of het van die klappen komt.
4 reactiesReagerenSuzan4 oktober 2021 om 21:03Hoi,
Klinkt als een hersenschudding, daar zou ik toch echt even mee naar de huisarts gaan, had je beter even eerder kunnen doen om blijvende klachten te voorkomen
ReagerenJoyce4 oktober 2021 om 21:12Dankjewel, inderdaad had ik veel eerder moeten doen. Door vervelende omstandigheden volstrekt langs me heen gegaan.
ReagerenSuzan4 oktober 2021 om 21:21Ga er toch alsnog even mee naar je huisarts,want je kunt echt heel lang vervelende klachten houden als je een hersenschudding niet serieus neemt, sterkte!
ReagerenJoyce4 oktober 2021 om 21:33Ga ik zeker doen. Bedankt voor je advies!
Reageren