Stoppen met roaccutane

  • #1

    Ik ben nu drie maanden aan de roaccutane (nog 8 maanden te gaan) en ik heb nu al last van veel bijwerkingen, waaronder droge lippen, droge huid, eczeem op handen en nek (dit heb ik nog nooit gehad) en spierpijn... Ik weet dat er bijwerkingen zijn, maar dit wordt me eerlijk gezegd te veel. Ik overweeg sterk om te stoppen en naar een kliniek te gaan voor huidbehandelingen zoals microblading of peelings zodat ik deze troep in ieder geval niet meer in mijn lichaam krijg...

     

    Reageer
    #2

    Hoi,

    Die bijwerkingen zijn heel vervelend. Ik zou naar de arts teruggaan en vragen om ofwel iets tegen de bijwerkingen ofwel een vermindering of inkorting van de kuur. Dit is ook erg lang, hoor.

    Het kan ontzettend goed werken en na de kuur zijn de bijwerkingen weer weg. Maar in de zon is het ook wel erg belangrijk je goed te beschermen, anders ben je extra kwetsbaar.

    dus nu een kuur, dan kun je misschien ook  vragen of je in de zomer kunt minderen of stoppen. En dan kijken hoe het effect was. Ik heb het 6 maanden gebruikt met goed resultaat.

    Reageer
Reageer op: Stoppen met roaccutane
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief