- Anoniem22 maart 2014 om 14:41
Hoi ik heb besloten om te gaan stoppen met mijn roaccutane kuur, zit hier al 6 maanden aan en het werkt wel (3 maanden 20mg 3 maanden 40mg). Maar nu sinds een maand kan ik mezelf echt niet meer inhouden om niet te drinken op feestjes. (Dit resulteerd dus in 1x per week flink drinken)
Hierdoor denk ik dus dat het het slimste is om te stoppen om problemen te voorkomen. (Helaas komen de puistjes op mijn rug dan misschien wel terug)
Nu is mijn vraag; Hoelang duurt het (ongeveer) voordat dit systeem mijn lever en lichaam niet zo zwaar meer belast?
Als ik stop ben ik namelijk ook van plan om over een maand van nu xtc te gebruiken en wil dus weten of mijn lichaam hier dan al klaar voor kan zijn.
Vriendelijke groet, R
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 maart 2014 om 16:26Even 2 dingen.
Overmatig alcohol gebruik is dus nooit goed voor de lever. En niet alleen voor de lever.
Als je stopt met de medicatie heeft je lever nog wel even nodig om het spul eruit te krijgen. Maar dat zal niet zo’n probleem zijn.Je lichaam is nooit klaar om XTC te gebruiken en te verwerken.
Van beide zaken (overmatig alcohol gebruik en XTC) is aangetoond dat het je hersenen aantast. Vooral de combinatie van beiden. Er zijn genoeg mensen die hierdoor psychische klachten krijgen en houden.
Reageren