Zoeken Vraag het forum

Chronische ontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • brb1989

Beste,

Ik heb al een paar bezoeken bij de NKO-arts achter de rug omwille van Stomatitis in de keel. Dat wil dus zeggen dat de keel vol staat met aften en die heel moeilijk weg gaan. Na een kuur Isoprinosine ben ik eindelijk van de aften vanaf. Echter vind ik dat mijn keel er nog steeds heel raar uit ziet. Het lijkt alsof mijn keel chronisch ontstoken is. De witte punt zit er ook al een paar jaar en die is soms groter, soms kleiner… Ergens twijfel ik of ik niet op zoek moet gaan naar iemand die dit eens serieus onderzoekt. Of maak ik mij te veel zorgen en is dit allemaal normaal…?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De keel ziet er onrustig uit, maar dat is wellicht niet zo vreemd als langere tijd met infecties te maken hebt gehad.

Reageren
    brb1989

Moet ik hier opnieuw mee naar de huisarts? Of is dit normaal. Ik moet zeggen dat mijn keel er nooit echt beter heeft uit gezien na het verwijderen van de amandelen.

Reageren
    John (moderator)

Laat de huisarts er eens naar kijken

Reageren
Reageer op: Chronische ontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.