Zoeken Vraag het forum

Langdurig drukkend gevoel op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marieke

Vrouw, 38 jaar. 1 jaar geleden ongeveer kreeg ik last van een tintelende mondhoek (links), stukje van mijn kin was daarbij wat gevoelloos. Net of ik steeds speeksel weg moest halen uit de mondhoek. De klachten kwamen en gingen weer. Nu heb ik sinds 3 / 4 maand een zeer vervelende gevoel aan mij linkerzijde van mijn hoofd. Net of er iemand steeds tegen aandrukt of van binnenuit iets eruit wil komen. Op 1 bepaalde plek zit het zowat altijd. Maar soms trekt het ook naar mijn slaap (drukgevoel). Het trekt soms ook door achter het oor, hetzelfde drukkend gevoel. Dan lijkt het drukgevoel op mijn hoofd wat minder te zijn. Net of het steeds een plekje zoekt. De linker bovenwang tintelt ook wel eens of er mieren op lopen. Alles zit aan de linker kant, nooit rechts.  Ik heb verder geen klachten. Alleen vermoeidheid.  Geen rug of nekklachten, verkoudheden, oorklachten, stress, hyperventilatie, hoofdpijnen niets.  Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? moet ik mij zorgen maken.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een zenuwontsteking zijn van de aangezichtszenuw. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Marieke

Hartelijk dank voor uw reactie, maar dan heb je geloof ik ook last van pijn. Dat is bij niet het geval. Op dit moment zit het drukgevoel op de linker slaap.

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft daar niet perse pijn van te hebben

Reageren
    Marieke

Het was even wat minder, maar nu overheerst het drukgevoel (bijna bovenaan linkerzijde hoofd) enorm.Als ik ga persen voelt het net of er een bal daar gaat ontploffen. Evenwichtgevoel is ook niet goed, of ik scheef moet lopen om recht te lopen.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Langdurig drukkend gevoel op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.