Zoeken Vraag het forum

Voorhoofd plat of bol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joost

Hoi, mijn voorhoofd is een heel klein beetje boven gemiddeld groter. Die van mijn broer ook alleen die van hem lijkt minder groot doordat die van hem plat/schuin loopt, en die van mij iets boller en niet plat of schuin. Daardoor lijkt die van mij een stuk groter. Ik twijfel er heel erg over en probeer mijn haar ook half ervoor te doen. Kan de vorm van mijn voorhoofd later nog veranderen of blijft hij altijd zo? 

Joost, 14

4 reacties
    Reageren
    Anoniempje123

Dat is je schedel en die blijft zo. Het kan wel dat in de puberteit je gezicht verandert dus dat dat “boller” niet opvalt of vermindert.

Er is wel wat tegen te doen, maar daar moet je ten eerste 18+ voor zijn, en wacht ook maar de pubertijd af. Veel mensen hebben dit trouwens.

Reageren
    Joost

Oke zal ik doen bedankt

Reageren
    Jimmy

hoi, ik heb hetzelfde ‘probleem’ en vroeg me af wat er dan aan gedaan kan worden? want ik zou er misschien iets aan willen doen

Reageren
    Suzan

@Jimmy

Je kunt er mee naar je huisarts gaan, die kan je naar  een plastisch chirurg verwijzen

Reageren
Reageer op: Voorhoofd plat of bol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.