- Anoniem4 maart 2019 om 09:51
Hoi allemaal,
Sinds 1.5 week ongeveer heb ik last van gezwollen halsklieren en ze zijn gevoelig, ook bij aanraking. Ik ben verder niet verkouden, of koorts of heb keelpijn. Heel af en toe een ”schraal” gevoel in de keel. Waar zouden deze klachten op kunnen wijzen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 maart 2019 om 16:37Wel last van je keel dus… Ook geen puistje of een beugel of tand- tandvleesproblemen?
ReagerenAnoniem4 maart 2019 om 21:06Ik kan niet echt zeggen pijn. Meer een gevoel alsof je keel ”dik” is. Nee.. van allen heb ik geen last.
ReagerenS4 maart 2019 om 21:13ik heb hetzelfde gehad! Ik had onder mijn kaak ook op gezwollen klieren en Mn nek ook. Het bleek pheifer te zijn. Mocht het geen pheifer zijn, kan het ook hooikoorts zijn. Ik ben geen arts of iemand die hier iets van weet, maar herken je symptomen
ReagerenAnoniem4 maart 2019 om 21:34ik heb van de week wel erge nekpijn gehad.. had jij het ook zonder keel/hoestklachten? Ik krijg geen reacties dat mijn lymfeklieren er gezwollen uit zien maar zo voelt het wel
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2019 om 22:34Dat dik gevoel in je keel zou eventueel ook van de lymfeklieren kunnen zijn. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem4 maart 2019 om 23:30heeft u enig idee wat het zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2019 om 00:02Daar kan ik zo zonder enig onderzoek helaas ook niets over zeggen
Reageren