Zoeken Vraag het forum

Strottenhoofd?!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiki

Ik ben de afgelopen 6 weken al 3x bij de huisarts geweest voor opgezette amandelen en een wit klein bultje achter in me keel. Dit is nogsteeds niet weg. Ook heb ik net boven me adamsappel een soort langwerpige zwelling zitten met aan iedere kant een ronde bult eraan. Het is geen bolletje ofzo maar zit over de breedte van me nek en je ziet het zo niet zitten. Je voelt het alleen als je goed voelt. Laatste paar dagen heb ik ook minder adem en jeuk in me keel. Ik ben bang dat het kanker is. Iemand die hier iets vanaf weet? Ik ben 17 jaar trouwens. Gr. Kiki

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zullen dan opgezette lymfeklieren zijn door de opgezette amandelen.

Reageren
    Kiki

Nee die kan je beetje bewegen en die zijn wel inderdaad opgezet. Maar het is alsof er iets op me keel is gaan groeien langwerpig en er zitten 2 bolvormige aan aan beiden kanten. Het is te vergelijken met een puzzelstuk vorm.  Het is kei hard en je kunt het niet bewegen.

Reageren
    Kiki

Het zit ook niet aan de linker of de rechter kant van mijn keel maar recht boven de adamsappel

Reageren
    Kiki

Iemand??

Reageren
Reageer op: Strottenhoofd?!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.