- Kiki6 februari 2019 om 14:47
Ik ben de afgelopen 6 weken al 3x bij de huisarts geweest voor opgezette amandelen en een wit klein bultje achter in me keel. Dit is nogsteeds niet weg. Ook heb ik net boven me adamsappel een soort langwerpige zwelling zitten met aan iedere kant een ronde bult eraan. Het is geen bolletje ofzo maar zit over de breedte van me nek en je ziet het zo niet zitten. Je voelt het alleen als je goed voelt. Laatste paar dagen heb ik ook minder adem en jeuk in me keel. Ik ben bang dat het kanker is. Iemand die hier iets vanaf weet? Ik ben 17 jaar trouwens. Gr. Kiki
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2019 om 00:22Dat zullen dan opgezette lymfeklieren zijn door de opgezette amandelen.
ReagerenKiki7 februari 2019 om 08:12Nee die kan je beetje bewegen en die zijn wel inderdaad opgezet. Maar het is alsof er iets op me keel is gaan groeien langwerpig en er zitten 2 bolvormige aan aan beiden kanten. Het is te vergelijken met een puzzelstuk vorm. Het is kei hard en je kunt het niet bewegen.
ReagerenKiki7 februari 2019 om 08:13Het zit ook niet aan de linker of de rechter kant van mijn keel maar recht boven de adamsappel
ReagerenKiki13 februari 2019 om 20:41Iemand??
Reageren