Zoeken Vraag het forum

Bultjes in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Hallo,

ik heb al een tijdje bultjes/bulten in mijn keel. Ook ben ik een beetje hees/ hoesterig en heb ik vandaag voor het eerst een bloedneus gehad. Ik rook al een jaar ongeveer en drink ook alcohol. Ik ben al naar de huisarts geweest, die zei dat het niks was maar ik heb niet gezegd dat ik rookte

Ik ben 18 jaar en vroeg mij af of dit iets ernstigs kon zijn. Ik heb een foto van mijn keel toegevoegd.

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

het zal toch van de verkoudheid zijn

Reageren
    Peter

Dokter Tandor is het dus niks ernstigs?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    roy

groot gelijk dokter heb dit al sinds me 15de ben nu 35

Reageren
    A

Hoe is dit afgelopen?

Reageren
    Hoe is dit afgelopen?

Keelontsteking of wat was dat?

Reageren
    Iemand

Ik heb het zelfde en allemaal witte bultje aan de zeikant van me keel

Reageren
    Zelfde probleem

Hoi!! Zou ik mogen weten hoe het verder is gegaan?? Is het weg of was het iets ernstigs?? Ik heb namelijk hetzelfde, het is nog niet een week aan de gang dus ik wacht nog zelf even met naar de huisarts gaan omdat het ook een keelontsteking kan zijn. Maar ik zou graag terug willen horen hierover! Het liefst zo snel mogelijk!

Reageren
    Karol

Faz uns 4 dias que está crescendo no começo estava só uma bolinha vermelha sangrou e depois cresceu e fico tipo uma mini língua vermelha e agora está com a ponta branca ela é sensível não sinto dor , e estou grávida de 18 semanas .

Reageren
    John (moderator)

Difícil julgar dessa forma. Aconselho você a ir ao médico imediatamente e fazer uma avaliação

Reageren
    Hannah

Cobblestone keel noemt men dit.

Reageren
    Morp

Ik heb dit sinds maanden ook. Ik vind het wel vreemd eigenlijk. Zou het met gifstoffen te maken kunnen hebben. Heb namelijk wel veel kunstof kleding om me heen namelijk sinds dit is begonnen ongeveer.

Reageren
    Morp