Zoeken Vraag het forum

Verstopte oren alsof ik op een vliegtuug zit en niet goed zien

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lola

Hallo

Ik ben 24 jaar en ben de laatste weken wel erg moe en doorheen de dag kan ik verstopte oren krijgen alsof ik op een vliegtuig zit, en dan hoor ik mijzelf veel luider dan andere mensen. Ook mijn zicht neemt af en ik begin te staren of zie wazig en kan nergens of focusen of helemaal scherp zien. angezien ik net in een winkel werk werk is dit heel vervelend want ik voel dat ik de klanten dan niet goed kan helpen. Ik heb dit al een jaar het komt en gaat.

Ik heb al de ziekte van chron gehad maar dit heb ik goed onder controle, maar heirdoor schommelt men gewicht ook enorm veel. Ik ben nu 1m70 en weeg 50 soms ga ik tot 48 soms heel kort tot 52

heeft iemand dit ook? Of een idee waardoor dit zou kunnen komen.

Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.. Ga naar de huisarts en laat eens een bloedonderzoek doen naar ontstekingswaarden en vitamines

Reageren
    Lola

ik heb onlangs al een bloed onderzoek gedaan en alles was goed. Behalve mijn ijzer maar dat komt door te kleine rode bloedcellen dat heb ik al sins ik geboren ben. Toch bedankt Tandor!

Reageren
    John (moderator)

Maar dat kan dan wel klachten gaan veroorzaken….

Reageren
Reageer op: Verstopte oren alsof ik op een vliegtuug zit en niet goed zien
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.