- lola5 juli 2018 om 20:35
Hallo
Ik ben 24 jaar en ben de laatste weken wel erg moe en doorheen de dag kan ik verstopte oren krijgen alsof ik op een vliegtuig zit, en dan hoor ik mijzelf veel luider dan andere mensen. Ook mijn zicht neemt af en ik begin te staren of zie wazig en kan nergens of focusen of helemaal scherp zien. angezien ik net in een winkel werk werk is dit heel vervelend want ik voel dat ik de klanten dan niet goed kan helpen. Ik heb dit al een jaar het komt en gaat.
Ik heb al de ziekte van chron gehad maar dit heb ik goed onder controle, maar heirdoor schommelt men gewicht ook enorm veel. Ik ben nu 1m70 en weeg 50 soms ga ik tot 48 soms heel kort tot 52
heeft iemand dit ook? Of een idee waardoor dit zou kunnen komen.
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juli 2018 om 21:08Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.. Ga naar de huisarts en laat eens een bloedonderzoek doen naar ontstekingswaarden en vitamines
ReagerenLola5 juli 2018 om 21:17ik heb onlangs al een bloed onderzoek gedaan en alles was goed. Behalve mijn ijzer maar dat komt door te kleine rode bloedcellen dat heb ik al sins ik geboren ben. Toch bedankt Tandor!
ReagerenJohn (moderator)
5 juli 2018 om 21:21Maar dat kan dan wel klachten gaan veroorzaken….
Reageren