- Juultje1 april 2018 om 18:51
Hoi,
ik ben een meisje van 14 jaar oud en ben best vaak bang dat ik iets heb aan mijn gezond en ben er vaak ongerust over. Ik kom al vaak bij de dokter dus wilde ik het eerst op internet bekijken wat dit kan zijn: ik heb achter op mijn hoofd aan de linkerkant een klein bobbeltje. Aan de andere kant zit ook wel iets dus dacht eerst dat het hoorde maar het is wel iets anders en het zit iets hoger. Ook beweegt het bobbeltje niet van ze plek maar als je er heel hard over heen drukt dan komt er een heelll klein beetje beweging in. Ook voel ik me best veel moe. Ik heb mijzelf afgevraagd of ik veel hoofdpijn heb maar ik vind dat moeilijk te beantwoorden en ik vergeet soms ook wel eens iets bijvoorbeeld een film die ik een maand geleden heb gezien. Ik wist niet meer waar die over ging, pas na een uur. Het gaat dus vooral om dat bobbeltje. Weet iemand wat dit is?
2 reactiesReagerenHoi5 april 2018 om 23:17ik heb precies ook een buitje op me achterhoofd ik weet ook niet wat het is maar Als ik Der op druk dan krijg ik een zere koop ik weet niet wat dit kan zijn ik heb ook zware hyperventilatie gehad jk denk al gauw dat ik iets heel ernstigs heb kan iemand helpen
alvast bedankt
gr
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 23:21Ga eens naar de huisarts en laat er dan naar kijken
Reageren