Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke klieren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jill

hey,

ik heb van de zomer van 2016 tot ongeveer  voor de zomer van 2017 CMV (cytomegalavirus) gehad. Dit is een variant van klierkoorts (pfeiffer). Dit ging gepaard met vermoeidheid en heel pijnlijke opgewzollen klieren. Het was al vreemd dat ik een jaar cmv heb gehad (laatste keer zei de dokter dat het nog in mijn bloed zat maar niet meer actief) maar ik blijf dagelijks pijnlijke klieren hebben. ik voel meestal s ochtends ook aan of het een goede of slechte dag is en moet bijna dagelijks pijnstillers nemen voor mijn klieren (ben ook moe dan). Maar ik ben die pijnlijke klieren zooo beu? En het lijkt mij ook niet echt normaal… bijvoorbeeld vandaag doen men klieren al de hele dag pijn en dit gaat samen met vermoeidheid, keelpijn, wondjes in de mond… het werkt echt op mijn gemoed.. (ben 17 btw)

iemand raad?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

keelpijn, wondjes in de mond   Niet zo raar dan dat je last hebt van de lymfeklieren

Het was al vreemd dat ik een jaar cmv heb gehad   Dat is helemaal niet zo vreemd. Daar kun je best een half jaar tot een jaar last van hebben.  Alles valt en staat met een goed werkend afweersysteem. Gezonde voeding, dagelijks vers fruit en groente, beperkt suikers gebruiken, voldoende water drinken

Reageren
Reageer op: Pijnlijke klieren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.