- Numan21 januari 2017 om 21:25
beste lezers,
ik heb al een paar jaar last van ernstige hoofdpijn. Het gaat maar niet weg, ik ben al naar een huisarts geweest, naar het ziekenhuis voor een mri en vele ontspanningsoefeningen geprobeerd. Het heeft tot nu toe allemaal niet geholpen, ik heb een spanningshoofdpijn die vaak aanhoudt en steeds bonkt in mijn hoofd. Wat kan ik hier nog aan doen ??? HELP !!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 januari 2017 om 22:03Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw? Heb je veel stress of spanningen? Ben je ook al bij een neuroloog geweest?
ReagerenNuman22 januari 2017 om 18:46ik ben 26 en heb bijna geen stress/ weinig zoals een gemiddeld persoon. Ben ook al langs een neuroloog geweest en die gaf me aan dat er niks mankeerde. HELP!!!!
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2017 om 19:01Ga eens naar een fysiotherapeut en laat eens naar de nekspieren kijken
ReagerenNuman24 januari 2017 om 23:47Dat heb ik al gedaan. Tot heden geen enkel verschil. Wat kan het anders zijn. Ben machteloos.
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2017 om 00:32Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik kan je alleen maar aanraden, om toch weer terug te gaan naar de huisarts. Vraag een nieuwe verwijzing voor de neuroloog en ga dan naar een andere neuroloog in een ander (academisch) ziekenhuis
Reageren