Zoeken Vraag het forum

Zeurende hoofpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johan

Hallo.

Toen ik op 30 december wakker werd had ik opeens last van een zeurend trekkend gevoel in mijn hoofd. Ik dacht dat het wel over ging maar helaas. Nu vandaag nog steeds last van de klachten, paracetamol helpt weinig tot niks.

De pijn is zeurderig en zit aan de rechterkant van mijn slaap en achter het oor. Ik heb nu al langere tijd last van mijn kies rechtsboven met koud eten, kan dit er iets mee te maken hebben ? of heb ik een soort van verkoudheid opgelopen ?

Heb vandaag maar een afspraak gemaakt met de huisarts en de tandarts.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou door de kies kunnen komen, maar kan ook een oorontsteking zijn. Goed dat je dus even naar de huisarts en de tandarts gaat.

Reageren
Reageer op: Zeurende hoofpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.