- Rikkert6 oktober 2016 om 10:57
Ik heb sinds een maand elke dag last van hoofdpijn aanvallen. Het zit aan de rechterkant van m’n hoofd en is vooral stekend, met uitschieters naar m’n kaak, oor en slaap. Daarbij zit een soort van constante zeurderige pijn in m’n gehemelte, achter m’n oog en is het net of er iets in m’n tandvlees gedrukt wordt. Ook ervaar ik 24/7 een soort haarpijn, overgevoelige hoofdhuid. Volgens de huisarts is het een vorm van migraine maar ik heb hier m’n twijfels over. Medicatie die ik gekregen heb werkt op zich wel (sumatriptan), maar ik moet dit nu 2 a 3 keer per dag (halve 50 mg) slikken, anders functioneer ik gewoonweg niet mee, de pijn is echt ondragelijk. Ik moet nu een dagboekje bijhouden waarin ik precies bij hou hoe vaak, en hoe heftig de aanvallen zijn. Hiermee kan ik dan over 1,5 week weer terug naar de huisarts waarna hij me hopelijk doorstuurt. Zijn hier misschien mensen die deze specifieke klachten herkennen?
4 reactiesReagerenAnne19 mei 2018 om 18:44Hallo Rikkert,
Ik heb bijna dezelfde klachten. Het was eerst niet zo frequent, maar het wordt vaker en heftiger.
Weet je ondertussen meer? Gaat het beter met je nu?
Groet, Anne
ReagerenWilma30 mei 2018 om 17:42Hallo,
Ook ik heb al enige op onregelmatige basis last van wat ik haarpijn noem. Een hand op mijn hoofd leggen doet dan pijn. Ook krijg ik af en toe een steek in mijn hoofd. Mijn huisarts heeft geen idee wat het is.
Weet iemand meer?
ReagerenRob4 juli 2018 om 06:42Hallo,
Ik heb sinds kort gelijksoortige klachten. Aan linkerzijde hoofd stekende pijn, pijn aan oor, uitstraling naar kaak links, gevoelig lymfeklieren, soms wat opgezwollen, stijfheid Links in de nek ook een supergevoelige hoofdhuid dit ook weer links, een soort van griep gevoel aan de huid in het kwadraat. Ook eten doet pijn, pijn die een beetje naar beneden Uitstraat in verband met spieren bewegen. In het algemeen geldt dat huid aan linkerzijde gevoelig is vanaf hoofd tot en met schouder
wie o wie heeft idee wat dit is?
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 08:32Het zou eventueel door een zenuwontsteking veroorzaakt kunnen worden. Ben je met de klachten al bij je huisarts geweest?
Reageren