- Anoniem7 augustus 2016 om 16:40
Ik heb ongeveer 5 of 6 maanden geleden een zenuwschade opgelopen door een schotwond. Deze kogel is van rechts in mijn rechterbeen ingegaan en ongeveer op 15 centimeter van mijn kruis rechts ervan uitgegaan. Ik heb na deze verwonding veel last in mijn rechterbeen vooral boven mijn knie op 20 centimer ongeveer voel ik stroomschokken tijdens het lopen. Volgens de dokter zou dit kunnen genezen en anders door middel van een operatie. Volgens de dokter is het een gevoelszenuw verder kon die er weinig over kwijt.
Is er meer informatie over dit deel van de zenuw en wat het nodig heeft. Gewoon lang herstel of noodzakelijk een operatie.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2016 om 17:04Het herstel duurt in ieder geval lang. Of er een operatie nodig zal zijn , zal moeten blijken
ReagerenAnoniem7 augustus 2016 om 20:12Is er verder meer informatie over de ‘gevoelszenuw’ die de dokter omschreef. De echte naam ervoor en op wat het effect heeft.
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2016 om 22:07Er zijn meerdere zenuwen die voor het gevoel in je been verantwoordelijk zijn. Het is zo niet te zeggen welke dan geraakt is/zijn. Dat is een vraag voor de chirurg die dat heeft vastgesteld
Reageren