- Anoniem6 maart 2016 om 17:23
Na veel onderzoeken in 2000 heeft 1 neuroloog epilepsie als diagnose gegeven, nu 4 neurologen verder,weten ze nog niet wat er met me aan de hand is de aanvallen worden steeds erger, lig s’nacht’s te smaken en in de ochtend is mijn smaak weg en ben van de wereld durf niet onder de mensen en geuren zijn heel sterk ook zijn mijn man en kinderen voor mij vreemd,ook ben ik heel vergeetachtig en ben ook 80 % van mijn geheugen kwijt
Ik ben zeker geen aandacht vrager integendeel2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 17:30Heel erg vervelend voor je. Maar ook moeilijk om daar iets over te zeggen.
Reageren
Hebben de andere neurologen de diagnose “epilepsie” afgewezen? Zij er MRI’s en CT scans gemaakt? Waren dat neurologen in hetzelfde ziekenhuis?Anoniem 225 september 2017 om 20:26Ken het gevoel ook heel goed wat je bedoeld  bij mij denken ze ook dat epilepsie is moet volgende week ook na ziekenhuis voor gaan ze me weer testen hebben ze op me 14 ook gedaan toen zijden ze dat ik het niet heb en nu ben ik 26 en willen ze me nog eens der voor testen en  heb der ook pas de laatste maand pas weer last van na dat ik nok out ben gegaan
Reageren