Doof gevoel over heel lichaam

Hallo ik was op werk tijd ik dacht dat ik dronken was ik was bij huisarts geweest en die hebben onder zoek gedaan en ik moest met spoed naar ziekenhuis ze dacht aan tia gelukkig was dat niet ik moest paar dagen blijven in ziekenhuis gelukkig mocht ik naar huis neuroloog dacht aan kortsluiten tussen hersenen en lichaam maar ik heb geen sterst of noema op ik hoop dat de huisarts meer onderzoek gaat doen

Reactie
    1. Ik heb het door  mijn hele lichaam dat verdoofde gevoel
    2. Wat  ik nog enger vind is het gevoel dat ik helemaal geen lichaam meer heb. Het is net of mijn lichaam enkel en alleen uit lucht bestaat.  Herkent iemand dit?
    Reactie

Ik weet wel 100% zeker dat het met chronische hyperventilatie te maken heeft

Heb er ook sinds deze week last van en ik kan soms echt piekeren of angst gevoelens krijgen

Vorig jaar kanker gehad en gelukkig nu weg, toch blijf je bang want 1x is genoeg

Sinds een paar dagen ook last van bepaalde plekken waar het verdoofd aan voelt,

Maar vaak door onbewuste stress krijg ij vaker bij mijn mond een doof of tinteling gevoel dus mensen stress is echt een verschrikkelijke ziekte want dat maakt je juist ziek met deze klachten en als je er door mee gaat dan word het alleen maar heftiger,

Pak ontspanning lekker naar de zee class en of luister relaxen muziek

Chronische hyperventilatie kwa symptomen nouww ik zit zeker aan de 80% wat er allemaal klopt

Probeer er zelf achter te komen wat voor jou het beste is, ben er zelf ook mee bezig

Reactie
Reageer op: Doof gevoel over heel lichaam
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief