Zoeken Vraag het forum

Duizelig en bijna flauwvallen tijdens opstaan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb de laatste tijd dat iedere ochtend als ik opsta ik ongeveer 10tot30 sec heel duizelig wordt en steeds net niet flauwval. wat nogal vervelend is aangezien ik er ook misselijk van wordt en dan geen trek meer heb in ontbijt. vaak last van koude handen en voeten en gebroken lippen maar dat kan ook komen omdat het nu kouder wordt buiten. ook als ik buk en te snel omhoog kom wordt alles even zwart voor mijn ogen maar dit is minder heftig dan s ochtends. verder ben ik echt heel snel vermoeid en val ik telkens in slaap tijdes school wat heel vervelend is en ik kan er niets aan doen. en na 3trappen op gelopen te zijn ben ik heel erg uitgeput.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga eens naar de huisarts en laat bloedprikken en je bloeddruk eens controleren.

[quote]als ik buk en te snel omhoog kom wordt alles even zwart voor mijn ogen[/quote]dat is een heel normaal verschijnsel. Dat heb je ook wel eens als je te snel opstaat als je zit.

Reageren
Reageer op: Duizelig en bijna flauwvallen tijdens opstaan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.