- Anoniem30 mei 2014 om 14:15
Goedemiddag iedereen ,
Sinds een tijd heb ik last van mijn hoofd , ben ik vaak moe en vergeet ik regelmatig dingen, dus eigenlijk een soort van concentratieverlies .
De rechterkant van mijn hoofd voelt vaak raar aan en heb de neiging om mijn hand steeds tegen mijn voorhoofd te drukken. Eigenlijk ben ik wel bang dat er iets mis aan het gaan is in de hersenen maar zou niet precies weten wat.
Dan nog de keel , sinds een tijdje heb ik ook weer last van mijn keel , hij voelt heel droog aan vaker en drinken of keelsnoepjes helpen er ook niet tegen dan .
En het lijkt me niet normaal als je al lange tijd een droge keel hebt zonder dat iets helpt. Ik ben eigenlijk wel bezorgd over mijn leven op het moment , want ik vrees vaak een ernstige ziekte of wat dan ook .Bedankt voor de hulp alvast !
Brian
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 mei 2014 om 16:18Brian,
Ga eens naar je huisarts en laat een bloedonderzoek doen voor de ziekte van Pfeiffer.
ReagerenAnoniem30 mei 2014 om 19:59John (moderator)
30 mei 2014 om 22:04Heb je problemen met je gewicht? Heb je last van gewichtsschommelingen?
ReagerenAnoniem2 juni 2014 om 11:01Niet bepaald problemen met gewicht ik weeg 60 kg en ben 19 jaar maar denk dat het heel wat anders is dan met gewicht
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2014 om 16:13Ik denk ook niet dat het door je gewicht komt.
Reageren
Ga terug naar je huisarts en vraag om een nieuw bloedonderzoek en laat dan de schildklierwaarden en de ontstekingswaarden controleren.Anoniem2 juni 2014 om 17:08Zal ik zeker doen bedankt !
Reageren