- Anna219 september 2013 om 13:40
Hoi,
Ik heb een vraagje over een operatie die ik vorig jaar gehad heb. Mijn appendix was ontstoken en moest eruit.
Dat ging allemaal goed, maar het herstellen thuis was verschrikkelijk omdat ik een [u]vreselijk extreme pijn aan m`n schouders[/u] had bij iedere beweging.
Duidelijk zenuwpijn.
Het was op iedere schouder, maar een heel klein punt, precies waar je schouder ophoud, bovenop. Een minuscuul plekje, maar echt verschrikkelijk. Iedere kleine beweging was een hel, ik kon niet eens huilen omdat dat al teveel beweging veroorzaakte.
Godzijdank verdween het na een paar dagen helemaal.Omdat ze hadden gezegd dat je door de lucht die in je lichaam geblazen word, pijn kan hebben, heb ik niet gebeld om te vragen of het wel klopte allemaal.
Maar, ineens zie ik iets op tv over zenuwschade na narcose. En het lijkt verdacht veel op wat ik had.
Ik had ook een extreme maagpijn, die langer aanhield. Ik heb een week zittend rechtop geslapen omdat liggen gewoon niet mogelijk was.
Ik dacht gewoon dat het bij het herstellen hoorde, maar nu vraag ik het me af.Is zulke schouderpijn normaal na een operatie?
Hebben anderen dat ook meegemaakt?3 reactiesReagerenAnoniem13 juli 2016 om 11:35Antwoord gevonden?
ReagerenAnoniem13 juli 2016 om 13:48Nee, helaaas niet.
ReagerenTino8 november 2017 om 21:03Hoi wat jij schrijft heb ik precies zo ervaren alleen die pijn in mijn schouder is niet weg gegaan sterker nog het is erger geworden de buikpijn is wel weg maar wat moet ik nu? Gr tino
Reageren