Zoeken Vraag het forum

Verschrikkelijke zenuwpijn schouder, na appendicitis operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna2

Hoi,
    Ik heb een vraagje over een operatie die ik vorig jaar gehad heb. Mijn appendix was ontstoken en moest eruit.
    Dat ging allemaal goed, maar het herstellen thuis was verschrikkelijk omdat ik een [u]vreselijk extreme pijn aan m`n schouders[/u] had bij iedere beweging.
    Duidelijk zenuwpijn.
    Het was op iedere schouder, maar een heel klein punt, precies waar je schouder ophoud, bovenop. Een minuscuul plekje, maar echt verschrikkelijk. Iedere kleine beweging was een hel, ik kon niet eens huilen omdat dat al teveel beweging veroorzaakte.
    Godzijdank verdween het na een paar dagen helemaal.

Omdat ze hadden gezegd dat je door de lucht die in je lichaam geblazen word, pijn kan hebben, heb ik niet gebeld om te vragen of het wel klopte allemaal.

Maar, ineens zie ik iets op tv over zenuwschade na narcose. En het lijkt verdacht veel op wat ik had.
    Ik had ook een extreme maagpijn, die langer aanhield. Ik heb een week zittend rechtop geslapen omdat liggen gewoon niet mogelijk was.
    Ik dacht gewoon dat het bij het herstellen hoorde, maar nu vraag ik het me af.

Is zulke schouderpijn normaal na een operatie?
    Hebben anderen dat ook meegemaakt?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Antwoord gevonden?

Reageren
    Anoniem

Nee, helaaas niet.

Reageren
    Tino

Hoi wat jij schrijft heb ik precies zo ervaren alleen die pijn in mijn schouder is niet weg gegaan sterker nog het is erger geworden de buikpijn is wel weg maar wat moet ik nu? Gr tino

Reageren
Reageer op: Verschrikkelijke zenuwpijn schouder, na appendicitis operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.