Home / Hersenen & zenuwen / Tintelingen linkerarm
Hoi hoi,
Ik heb al ongeveer 3 en halve maand last van tintelingen in mijn linkerarm.
Vooral in de avond op bed is het vervelend. Overdag heb ik er ook last van en bij bewegingen zoals typen lijkt het alsof mijn spieren te kort zijn.
Maar ik weet dat tintelingen niet van spieren kunnen komen. Dat moeten zenuwen zijn.
Als ik gewoon op de bank zit of loop dan lijkt het net of er iets word afgekneld.
Ben maandag al naar fysio geweest die erachter kwam dat mijn linkerrug spier opgezet was. Die heeft het dus los gemasseerd. Daarna moesten alle klachten over zijn. Anders wist ze het ook niet meer. Nou ja helaas heeft het niet geholpen.
Klachten op rijtje:
Tintelingen linker arm
Minder kracht soms
Erg moe...
Ik heb last van een whiplash, gekregen door auto ongeluk 2 jaar geleden. Maar die doet niet meer pijn dan anders. Dus denk niet dat het daardoor komt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes, Nathalie
ik denk dat je eens langs de dokter moet gaan.
mijn man had hetzelfde tintelingen in zijn arm, af en toe gevoelloos. heeft toen een tia gehad doordat zijn halsslagader verkalkt was.
je kan even je bloeddruk laten meten en cholestorol.
Ik denk dat de tintelingen worden veroorzaakt door een zenuwbeknelling. De neuroloog kan een geleidingsonderzoek doen om vast te stellen waar de eventuele beknelling zit.
Mja neem aan dat het geen tia is. Ben nog erg jong en leef gezond.
Ik ben namelijk 19 jaar.
T rare is dat ineens de tintelingen weg zijn.
Echt gewoon ineens..
Ik denk inderdaad dat er iets bekneld heeft gezeten.
Heb op gegeven moment op een avond mijn schouder de hele tijd naar achter gedraaid. Totdat het pijn deed en daarna de volgende ochtend en de rest van de dagen daarna heb ik nergens meer last van gehad!
Maar bedankt voor de tips:)
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!