- Valencia2 december 2025 om 21:24
Ik ben heel snel duizelig. Als ik loop door de deur loop ik vaak tegen de deurpost als ik een bocht tegelijk moet maken. Dus naar rechts of links door de deur. Ook is bukken ellende. Alles onder mijn schouder hoogte is duizelen. Veters strikken lukt dus nauwelijks. Want dan komt er een soort ruis door mijn hoofd en word mijn gehoor even dof klinkend. Als of je in een tunnel bent onder water en je oren poppen dicht. Mijn dagelijkse leven word hierdoor belemmerd. Word er mentaal onzeker en gefrustreerd van. Zelfs leuke dingen kosten moeite.
Wat moet ik doen. Huisarts kan tot nu toe niks vinden in het bloed. Evt andere opties?1 reactieReageren
Peter (huisarts)
3 december 2025 om 18:07Er bestaat in verschillende ziekenhuizen een “duizeligheidspoli” waar je nader en uitgebreid onderzoek kunt laten doen naar de verschillende oorzaken van duizeligheid (vanuit gehoororgaan, evenwichtsorgaan, hersenen..?).
Reageren
Daarnaast is het ook mogelijk dat je nek mee kan spelen , aangezien je wel ook bewegings-/ positie afhankelijke klachten hebt.
Overleg met je huisarts.