Hallo allemaal,
Ik zal proberen zo beknopt mogelijk te blijven, maar ik word momenteel helemaal gek van mezelf..
Mijn klachten op een rijtje:
- Dubbelbeelden zien in het donker. Voornamelijk witte tekst op donkere achtergrond.
- Hoofdpijn, vaak aan een kant van mijn hoofd (rechts). Veelal boven de ogen. Soms lijkt het ook op spanningshoofdpijn. Dan zit het aan beide kanten. Paracetamol haalt het scherpe randje er vanaf, maar het gaat niet over.
- Duizeligheid
Ik loop bij de psycholoog voor angstklachten. Ik doe netjes wat er van mij wordt gevraagd, maar mijn klachten worden hierdoor niet minder. De fysiotherapeut zegt dat mijn lichaam vermoeid is, omdat mijn spieren op veel plekken pijn doen.
Ik ben in maart 2024 bij de orthoptist geweest in het ziekenhuis. Toen had ik ook al regelmatig last van dubbelbeelden, maar het is er nu nog steeds.
Ik ben zo zo zo bang voor iets ernstigs. Heb al meerdere keren op het punt gestaan om een afspraak te maken bij de kliniek waar je naar toe kan om een MRI te maken zonder verwijzing, puur voor mijn eigen gemoedstoestand. Volgende week weer een gesprek bij de huisarts..
Help...
Angst, spanningen kunnen dit soort klachten dus veroorzaken. Dat heeft dan niks met een hersentumor te maken maar met de angst ervoor. Bespreek het met je huisarts
Ja dat kan