Ik heb dit document al goed doorgenomen maar eil toch even mijn situatie delen.
Het begon met tintelende handen, branden gevoel op de huid. Ik realiseer dat ik veel stress heb ( gehad) de gevoelens op de huid komen en gaan. De tintelingen blijven maar dan alleen in de nacht oglf bij fietsen. Nu hebben de klachten zich uitgebreid naar tintelingen in beide benen, spierspasme, trillende beeld bij opstaan in de ogen, pijnlijke nek en bovenrug, vermoeidheid omdat ik al 1 jaar niet doorslaapt door de tintelingen in de vingers, duizeliggevoel met lopen. Het is een heel verhaal. Ik ben bij de dokter geweest met bijna alle klachten en die heeft/heeft geen verklaring. Op aandringen verwijzing naar de neuroloog gekregen. Afgelopen jaar wel in behandeling bij een psycholoog en fysio geweest voor heftige jeugd en war ik de laatste jaren heb meegemaakt. Kan het een angsstoornis zijn geworden, hyperventilatie of toch angst voor een bv spier/ gevoelsziekte. Er komen wat klachten overeen met wat ik op het forum lees maar niet alles. Over 4 weken bij de neuroloog aan de beurt maar kamp.met angst en vragen.