Zoeken Vraag het forum

DVN & wondjes die traag herstellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis V

Goedemiddag!

Man, 33, heb nog de nodige onderzoeken ingepland staan aangezien de neuroloog denkt dat ik dunnevezelneuropathie heb. Ook staat er voor de gewrichten een afspraak bij de reumatoloog.

Gezond, rook niet, drink geen alcohol en ben sportief.

Symptomen:
    – brandende pijn in handen, voeten en andere plekken in het lichaam
    – warm / koud en gevoelsstoornissen op voornamelijk handen/voeten/armen/benen
    – krakende van tijd tot tijd pijnlijke / stijve gewrichten
    – soms spontaan krampgevoel / zeurende pijn in armen / benen tot in schouders

Echter merk ik ook dat mijn wondjes slecht genezen. Ruim 1,5 week geleden door 2 verschillende ongelukjes wondjes opgelopen aan onderbeen en voet, maar ze genezen bijna niet.

Wond op onderbeen is nog steeds open in het midden. Wond op de voet was een miniscuul schaafplekje, die is nu nog steeds open, dik en er komt wat gelig spul uit.

Afgelopen weken ook al meerdere onderhuidse puistjes gehad.

Voor mijn gevoel is er gewoon iets goed mis met mijn immuunsysteem. Wat moet ik doen? De afspraken bij de neuroloog en reumatoloog duren nog ruim een maand.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Is er ook al een uitgebreid bloedonderzoek gedaan?

Reageren
    Dennis V

Ja, alle standaard bloedwaarden bij een uitgebreid bloedonderzoek en ook vitaminen. Geen afwijkingen (cholesterol, ontstekingswaarden, glucose, hb, vitaminen). Alleen vitamine D was laag-normaal, dat slik ik nu bij.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je eventueel nog naar een Internist kunnen gaan voor verder onderzoek. Ik kan er zo helaas ook geen verklaring voor geven

Reageren
Reageer op: DVN & wondjes die traag herstellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.