- Arjan3 november 2021 om 13:55
Zijn er mensen met langdurige klachten(bijvoorbeeld hoofdpijn, duizeligheid, vermoeidheid etc) in combinatie met het consumeren van warm water via de cv ketel te consumeren? (Dat kan bijvoorbeeld door heet water in de waterkoker te doen, or direct consumeren, etc)
Ik heb zelf al een lange tijd klachten, en kan er maar niet mijn vinger op liggen, daarom vraag ik dit (en natuurlijk stop ik gelijk met water uit de cv ketel te comsumeren)
Ik lees dat warm/heet water drinken dat warm is gemaakt door de cv ketel, kan lijden tot verschillende klachten omdat: “In warm water lossen metalen beter op dan in koud water. Daarom is er een kans dat er teveel metalen in warm water zitten.” en ook dat “Water uit de cv ketel is geen drinkwater meer (bron water bedrijf)”
Het zou dan gaan om bijvoorbeeld gaan om mogelijk koper vergiftiging of lood vergiftiging. En dan ga ik er even vanuit dat het niet gaat om kleine hoeveelheden zoals 1 kopje in de week, maar meerdere kopjes per dag.
1 reactieReagerenArjan3 november 2021 om 17:57Ik bedenk me nu ineens, dat ik ook een e-sigaret gebruiker ben, waarvan ik nu lees dat hierbij ook metalen vrijkomen: “Wetenschappers vonden ook sporen van lood en andere giftige metalen in dampen van e-sigaretten.”
Wat ik dus nu ga proberen zijn natuurlijke middelen die bekend staan om zware metalen af te voeren;
Koriander, Spirulina en voedingssupllement met selenomethionineStoppen zou beter zijn, maar dat is nog niet zo heel gemakkelijk helaas.
Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten.
Reageren
Groeten Arjan