Zoeken Vraag het forum

Help wat heb ik?? Tintelingen voorhoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dionne

Hoi Joey, ben benieuwd of je er destijds achter bent gekomen wat het was? Ik heb dezelfde klachten en wordt er gek van.

Groetjes

Bibi

Goedemorgen,
    Hopelijk kan ik iemand helpen met mijn bevindingen.
    Ik had ook altijd tintelingen in het voorhoofd op het hoofd boven ogen net in de haargrens zeg naar. Bij mij is er B12 tekort uit gekomen. Sinds ik injecties krijg heb ik er geen last meer van. Ik krijg nu 2x in de week injecties. Ik ben ook wel eens bezig geweest de frequentie van de injectie te veranderen bijvoorbeeld 1x in de maand. De eerste klacht die dan terug komt zijn de tintelingen.

Ik had trouwens veel meer klachten hoor, maar toevallig kwam ik dit tegen.

Reageren
    Anoniem

Geen idee of ik iemand hier mee kan helpen, maar ik heb als 21 jarige exact hetzelfde op dit moment. Ik gebruik zelf geen drugs. Wel heb ik vorig jaar last gehad van paniekaanvallen en angsten gerelateerd aan hormonen (anticonceptie en pcos in mijn geval). Sinds ik dit soort aanvallen een lange tijd voortdurend heb gehad, kan ik nu met momenten hyperventileren waardoor ik ook tintelingen krijg ik mijn benen en voorhoofd. Zeker na een vermoeiende dag merk ik in de avond dat mijn voorhoofd wat tintelt en vermoed echt dat dit samenhangt met stress, vermoeidheid en spierspanning. Iemand die ik ken heeft hier ook last van na drugsgebruik dus het zou kunnen dat dit soort klachten dan kunnen voorkomen. Ik heb niet echt veel tips, buiten accepteren dat het geen kwaad kan en proberen focussen op rustige ademhaling. Ook weten dat het over gaat gaan en er geen reden is om te panikeren. Chronische spierspanning is iets dat er moeilijk uitgaat. Ik hoop zelf dat kine en een manier vinden om tot rust te komen doorheen de week dit gaat kunnen oplossen. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.

Mvg

Reageren
    James

Ik heb al 7 jaar last van tintelingen aan de linkerkant van mijn hoofd, deze trekken soms door naar kaak en mond, scan wees uit dat het een ontsteking was, hiervoor anti epileptica moeten nemen maar bleek allergisch te zijn aan dit medicijn, elke dag is een strijd.. alle soorten andere behandelingen geprobeerd maar niets dat helpt of verzacht.. opereren kan een optie zijn maar de kans bestaat dat je gevoel verliest in je gezicht.. iemand tips? Bedankt.

Reageren
Reageer op: Help wat heb ik?? Tintelingen voorhoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.